2009-01-07
 13:11:59

Hämta, fixa, greja..

Mmmmöööfgjdtgr.. Jag orkar inte göra nånting. Vill bara sitta kvar här i morgonrock och filt och fortsätta kolla Prison break. MEN jag ska rycka upp mej nu!

 Måste gå (eller åka? får se hur kallt det är..) till Nacksta. John är ledig idag så vi ska passa på att kolla igenom vad jag har för skit kvar i förråden där. Måste ta tag i det nån gång ju..
Han var ganska förkyld lät det som, hoppas jag inte blir smittad! Mår faktiskt mycket bättre idag än igår!! Trodde jag skulle vakna med feber och inte kunna röra mej idag... men jag är ju helt pigg! :)

Jag vill väldigt gärna hålla mej frisk nu! På fredag ska vi fira Maja och Marita med middag osv på Oscar. Vi blir ganska många tror jag, så det blir nog kul, om man är frisk dårå..

Kom precis att tänka på en sak.. Om ett år på fredag så är både Maja och Marita närmare 30 än 20! Undra hur det känns...? Hihi ;P

Nee nu ska jag röra på mej!




Later!


Eva

Vilken tur att du är piggare idag! =) De kanske hjälpte med sömn? Hoppas du inte blir smittad av John nu då. Ses sen!



PUBLICERAT: 2009-01-07, 16:35:30 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!