2009-01-02
 14:35:46

Häääj!

Har ni haft ett bra år än så länge? Jag har mest jobba och varit bakis i år. Inte världens bästa början, men man får hoppas att det tar sej... :P

"Middagen" på nyårsafton blev väldigt lyckad iaf. Den utvecklades ganska snabbt till en fest dock..hehe, oops. När Sandra och Matilda fått i sej lite vin var dom helt plötsligt väldigt villiga att bjuda in lite mer folk. Kuul :) Har lagt in en massa bilder i ansiktsboken, det var så många så det kändes lite drygt att publicera dom här.. Vettööö!

  
  
Några smakprov ba, resten finns på facebook..!


Jobbade natten som var. Det var huur lugnt som helst skulle man kunna säga. Vi fick sluta före kl.5, mer än en timme tidigt, wohoo! Så idag kände jag mest näst intill utvilad när klockan ringde kl.12. Härligt!

Räkningarna är betalda nu, det hade jag råkat glömma... Tyckte väl att det var ovanligt mycke pengar kvar på kontot.. Nu känns det mer tomt och bekant...

Nej, nu blire dusch! Ska jobba igen ikväll.. Slipper iaf börja kl.16 och städa, som Eva och hennes halva av laget ska göra.. moahaha ;P

Åh, jag måste bara visa vilken läskig yoghurt jag åt till frukost. Hittade en ny smak som lät vidrig och som jag därför var tvungen att testa!! Apelsin/Morot var det! (låter väl inte speciellt lockande??)Men den var oväntat god faktiskt! :) 



Kolla färgen...!!
Hehe ja nu vet ni det..

Later!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!