2009-01-25
 13:44:47

gamla minnen..

Konversation mellan mig och Anna nyss...

Anna säger:

lillis brukade ju skriva till mig och ullis på lunarstorm förut

Anna säger:

om du minns lillis

Anna säger:

dvärgis även kallad

Sofie säger:

lillis?

Sofie säger:

den där som lagar hissar me putte?

Sofie säger:

nej det va kycklingchristian va?

Sofie säger:

haha

Anna säger:

haha vet inte vem som lagar hissar

Sofie säger:

den där långhåriga äckliga??

Anna säger:

ja men det var två killar som var ett år äldre än oss

Anna säger:

två korta

Sofie säger:

jaa precis.. skabb

Anna säger:

haha ja

Anna säger:

som trodde att jag och ullis spanade på dem en gång

Anna säger:

när vi egentligen kollade på nån kille som vi trodde gjorde inbrott i en kiosk!

Anna säger:

sen brukade de och ullis + madde bråka

Sofie säger:

hahaha ja döööör

Anna säger:

de skrek krullkrull till ullis

Anna säger:

och strykjärn till madde

Sofie säger:

hahahahahahaha

Anna säger:

och vi brukade skrika dvärgis och baldskalle

Sofie säger:

strykjärn! vilken förolämpning..

Sofie säger:

haha bald? va han skallig?? haha

Anna säger:

haha nej

Anna säger:

men det var ju ett nytt ord som jag kommit på!

Anna säger:

vi var ju tvungen att använda det



Åååh, underbart, jag vill ha klassträff med högstadieklassen snart..!! Har väl gått 10 år sen man gick ur 9an om nå år... Haha, ska bli intressant att träffa alla :)
Ullis fick även ett suspekt samtal från en av killarna i klassen igår...! Mycket märkligt...

Jaja, nu ska jag städa lite...
Ikväll blir det pump på ego! Tillräckligt frisk för att träna nu, tjoho! :)

Later!


Madde

HAHAHAHA! Ja det ska verkligen bli roligt med klassfesten, brukar vara det året man fyller 26 tror jag! =) Det kommer nog bli kul..haha.



PUBLICERAT: 2009-01-25, 14:43:50 | URL: http://maddoxx.blogg.se/
Anonym

Hahaha! Jag läste fel. Trodde du hade skrivit att du har gått 10 år sen du gick ut 9:an om 9 år. Isf skulle du ju gå i 1:an i gymnasiet nu. :p


marrrru

hahaha fan vad kul, bästa på länge



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!