2009-01-03
 03:29:08

Galenskap

Jag borde sova nu....jag vet! Jag ska.

Jobbade till kl.23 ikväll. Köpte en chokladmuffin på macken påväg hem. Tänkte gå hem och se lite Veronica mars. Men jag råkade fasta med massa annat först. Pratade med Eva och Sandra osv... Kl.01 skrek magen efter den där muffinsen som fortfarande låg kvar i påsen... Vart tog tiden vägen?! Jag tror en timme måste ha hoppats över där, helt seriöst. Knas.
Sen blev det i alla fall två Veronica mars avsnitt istället för ett.. Och nu har jag bara tre avsnitt kvar! Totalt!! Sen är det slut! Finito! Finns inget mer! Buhu.. Jag hatar sånt... Likadant när man läst ut en jättebra bok, man vill inte att den ska ta slut ju.

Aja whatever..Fan vad jag svamlar nu känner jag! Nu ska jag SOVA!

Marita skickade två vackra bilder på oss från i somras... Kommer ihåg när det var, och vart.. Men jag kommer verkligen inte ihåg vad vi gör för nånting???

 
Vaaa?

Natti natti!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!