2009-02-03
 22:01:45

Ledig dag

Tjappa!

Idag har jag varit duktig. Klev upp kl.12 (tidigt efter att jobbat två nätter i rad tycker jag....), har haft tvättstuga, dammsugit, skurat golven å gjort fiiint!

Imorgon ska jag bara bära ner kartonger i förrådet också! Så, nu har jag skrivit det här så jag kommer känna mej tvungen att göra det :P Dom har stått här uppe alldeles för länge....

Var på bodypump med Elin förut. Det gick skiiitbraa! Gillade ledaren, Mia, har inte varit på så många pass med henne förut tror jag.. Sandra skulle ha följt med egentligen men hon har blivit lite krasslig stackarn, så hon fick va hemma och sova istället...

Eva skickade några bilder till mig, från i lördags...

 

Alltid trevligt när Lina T är med! :)  Träffar henne alldeles för sällan!
Jag satt och spelade ett spel med killarna i köket ett tag. Gick ut på att man skulle samla ingredienser till hamburgare, hehe skitkul spel.. :D Sandra kom och luktade på mitt hår typ....  och jag har ingen aning varför jag håller upp 9 fingrar.. Nån som vet?? Blir nyfiken..

 

Vackert på Aveny... omg.. Tommie, jag och Putte (var det va? eller?) Sen Elin, jag och Evas Lars :)

Jaja, mer bilder finns på Evas blogg om nån vill se. Hade glömt kameran hemma ja. Tråkigt,

Nu ska jag äta godis, det har jag förstjänat idag tycker jag.
Later!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!