2009-02-22
 23:04:43

Ingen jävla kommentar!

Nu är jag hemma igen, efter en trevlig helg i stockholm :)

I fredags var vi ut och "spelade biljard"..
Blev lite barhäng i väntan på ett ledigt bord. Bartendern bjöd på shots för han gillade våran norrländska haha.. "hörrö..!" Sen blev det mer vin och grejer, så spelet blev väl inte så seriöst, men det gick ganska bra i början iaf....  

Hemresan sen var det värsta jag har varit med om.. Aldrig varit så kissnödig någonsin!! Trodde blåsan skulle sprängas.. :O hehe.. Åkte buss till Tumba, för sista pendeln missade vi ju såklart... Jag och Sandra sov PÅ stackars Catrin hela vägen. (jag klarade att hålla mej hela vägen hem! :P sov för att slippa känna kissnödigheten..)

Lördagen bestod av största bakfyllan på länge, en sväng på stan, irritation över en otroligt otrevlig gubbjävel på Lee affären, inte en alltför lyckad asiatisk buffé..
Åkte hem och laddade upp med godis, trocadero, filmmys och kortspel... Orkade inte ta oss ut på krogen. Va så skönt att bara slöa hemma hos Catrin. I sackosäcken! Som jag förövrigt sovit i de två senaste nätterna....

Så imorse var vi pigga och kunde åka in till stan och shoppa istället, perfeekt! :)
Köpte ett par vita converse, ett linne på carlings, underkläder på topshop å shampo och balsam..

 


Jag fick en ganska (eller väldigt!) otrevlig kommentar här igår! (tog dock bort den..)... Jag fattade INGENTING. Det var från en totalt främmande tjej, ingen aning om vem människan är, har aldrig varit in på hennes blogg och förstod verkligen inte vart hon fick luft ifrån....
Men det visade sej att hon fått en taskig kommentar på sin blogg, från "mig"?! Alltså nån som lämnat min bloggadress som url när den kommenterat...

Vaaa?!?? Vem fan skriver kommentarer till folk och låtsas vara jag?? Varför? I don't get it. Jävligt dumt!

Bara så du vet tjejen, så brukar jag inte skriva taskiga kommentarer till folk! Jag är på tok för snäll för att göra sånt! ;) Ser liksom inte någon mening med det överhuvudtaget...



Nu ska jag lägga mig i min älskade soffa och se film tills jag somnar... aah..
Lite bilder från helgen dyker nog upp imorgon, orkar inte lägga in några nu.

Later!


Madde

hehe tackar =) Ja det vart bättre än jag trodde faktiskt! Och roligt att vara mörk för en gångs skull =)



PUBLICERAT: 2009-02-23, 12:54:57 | URL: http://maddoxx.blogg.se/
Eva

Va? Allvarligt! Hur kan nån göra så. vad tjänar dom på att skriva elaka kommentarer till andra o lämna din blogg-adress? Skumt!



PUBLICERAT: 2009-02-23, 14:16:14 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Nelly

men vem kan det har varit som gjorde något sådant dumt?någon störd fan borde det vara iaf!



PUBLICERAT: 2009-02-23, 15:00:58 | URL: http://neeely.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!