2009-02-12
 00:25:13

Yyynf!

Idag har varit en lite halvjobbig dag..
Fick brev från jobbet om ett möte på fredag... Fredag den trettonde. Dagen man kanske får veta om man får jobba kvar eller inte.

Aja... det är väl ingen ídé att grubbla över det nu egentligen. Ingenting är bestämt än har jag hört. Får se vad dom säger på fredag helt enkelt. EN ANING NERVÖST...

Om dagen var jobbig så var kvällen dock desto bättre!
Fika med Maja, Anna och Ullis på Tant Anki och fröken Sara. Jag drack jättegott chai te! Måste drickas fler gånger, mmm.. najs med te när det är såhär jävla iskallt ute..

Efter det blev det ett pass bodypump med Elin och Sandra..! Äntligen fick vi med oss Sandra också.. hihi.. hon kommer nog ha lite träningsvärk imorrn ;)

Nu har jag druckit upp min nyponsoppa så nu ska jag gå och lägga mej. Kanske läsa lite om jag orkar. Spännande bok men ögonen känns vääldigt tunga... får se om jag hinner innan jag slocknar....

Natti natti! 



å jag kaaanske hänger med till sthlm nästa helg, till catriiin....!


Nelly

jo sen föra tisdagen då jag ramlade,jobbade kvällen då jobbade i söndas natt och kvällen nu :/

är det bara du som ska på möte eller hela högen?



PUBLICERAT: 2009-02-12, 01:14:34 | URL: http://neeely.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!