2009-02-10
 15:41:53

Jobbajobba

Goddag!

Både igår och idag har jag vaknat av att solen lyst i ögonen på mej. Fiint väder!! Om jag hade haft skidor hade jag varit ut och åkt. Kanske... Känns som man borde göra nått sånt..

Titta va mycke snö det är på min balkong! :P


Har i alla fall varit på promenad till stan idag med Sandra. Köpte lite smågrejer, nagelfin, deo... och ett linne. Kunde inte låta bli...

Gissa vad jag gjorde igår efter jobbet då?!
Bakade en sockerkaka... hehe.. Kul att baka ju har jag märkt. Gott äre ju också :D



Fin va?!
Eller nej... den blev ju inte sådär hög och fin som jag tänkt mej.. Ser mer ut som en falukorv!! :S Men skitsamma, den blev jättesmaskig! Har lagt in halva i frysen.. Kan ju va bra å ha om jag mot förmodan skulle få besök nån gång typ...

Snart är det dags att gå till jobbet. Börjar kl.17, möte. Terminalchefen ska vara där och prata...
Igår började vi med en studiecirkel på jobbet som heter "instruktionsboken till livet".. Började då kl.16.30.
Imorrn är jag ledig. Sen blir det jobb torsdag kväll och natt..
Städfredag på fredag, kl.16-22..
Årsmöte med seko på jobbet kl.13 på lördag..
Jobb kväll och natt på söndag..

KUL VECKA VA? Kommer vara på posten varenda dag typ....
Inte tid för nått slappande i soffan... suck..



Nu är maten klar! Kyckling och bulgur!

Later!



Ullis

Jag hälsar gärna på och blir bjuden på sockerkaka nån gång! :) Ska du med o fika/äta imorrn vid 18 då?


Madde

Tack för gratulationen!! =) Hehe japp det blev en flicka..de trodde vi inte :)



PUBLICERAT: 2009-02-11, 15:28:47 | URL: http://maddoxx.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!