2009-02-18
 14:48:21

Stockholm, kaka, blomma.

Äntligen, bara ett kvällnatt-pass kvar innan det är heeelg! Jag och Sandra ska åka till hufvudstaden imorron, om vi får tag i biljetter... Tänkte försöka få billiga på tradera :)

Fan va naaajs, äntligen nånting roligt! Vi är verkligen värda det nu tycker jag, så man slipper tänka på jobbet (som man förmodligen inte kommer ha kvar) ett tag...

Bakade en citron och laktritskaka igår, ska ta med den till jobbet ikväll så jag inte äter upp den själv...! (hade lätt kunnat smälla i mej hela igårkväll, men jag lyckades hejda mej..)
Skämmer bort dem på jobbet med kakor nu så jag är säker på att dom kommer sakna mej sen när/om jag försvinner..!! höhö...;P

Nu ska jag torka håret, hämta upp tvätten ur tvättstugan, bädda rent i sängen, fixa nånting till middag... ja och kanske slappa lite i soffan om jag hinner.

Vattna blommorna måste jag göra också innan ja glömmer!
Fick en orkidé av mamma för nå nagar sen. En till! :O Jag får sånna lite då och då av henne.. och dom dör en efter en!! Eller dom dör inte helt... men tappat alla blommor så det är bara några tomma pinnar och tråkiga blad kvar.. Förstår inte vad jag gör för fel?!? Men den nyaste är iaf fin fortfarande med massa blommor,..




LATER!


sändra!

ja stockholm är vi värda nu tycker jag:) haha, jaaaaa har ont i benen:P haha! pump till veckan låter bra



PUBLICERAT: 2009-02-18, 15:33:18 | URL: http://sandradeee.blogg.se/
Ullis( blomtanten)

Jag har blivit bra på att sköta orkideer stolt. Vattna 1 ggr/vecka genom att ställa den i ett vattenbad några minuter! Min gar hållit sig minst ett halvår utan att bli ful! :D


Anonym

Fin blomman var :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!