2009-02-16
 15:51:15

Gammalt

Ååååh vad skönt det skulle vara att va ledig ikväll!! Men icke, snart ska man tillbaka till jobbet...

Nu har jag klippt luggen. Den började bli lite väl mycke hästlugg över den.. tog bort nån centimeter.

Var ju hos morfar igår och firade honom lite, fast han fyller år idag egentligen..

 tåårta å bullar, gott!
Han fick ett par nya jeans och blev faktiskt nöjd tror jag..?!! Skräll, inget gnäll om att han inte ville ha nå presenter för en gångs skull.. Kanske han äntligen blivit gammal och förståndig? Det var ju på tiden, sådär vid 89 års ålder....

Var på promenad med mamma en liten sväng... Pratade med Ullis som hade tråkigt på en lägenhetsvisning med noll folk... och hälsade på grannarnas getter :)
  

Sen hittade jag ett litet fotoalbum i ett skåp hos morfar, med massa bilder på mig och min kusin när vi var små! Hehe..
Jag hemma, i huset där morfar bor nu.. Måste ha varit typ 5 år..
  

Jag, Andreas och våran tremänning i sommarstugan i armsjön..

  

och till slut, julafton hos mormor och morfar i kvissle... :)
 .. å den där klänningen tyckte jag va jättefin kommer ja ihåg hihi :D

Nej nu ska jag platta luggen och se om den är rak eller måste klippas mer.... suck..

Later!








Eva

Va kul me gamla bilder :)



PUBLICERAT: 2009-02-17, 21:53:41 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!