2009-02-08
 18:26:15

snicksnack

Fy fasen vad det har snöat idag! Det är snö nästan hela vägen upp till räcket på min balkong..! Myyysigt :)

Hade ju tänkt gå och träna tidigare idag.. Meen..det var ju värsta snöstormen! Jag gick en liten sväng från några gator ovanför, ner till mig,.. den biten räckte. Blev totalt översnöad. Orkade inte gå bort till ego :P
Ska köra typ lite situps och armhävningar nu istället... så kan jag äta min snickers sen med gott samvete...säger vi..


mumma!

Eva ville att jag skulle komma över och spela spel ikväll. Men jag orkar inte. Gud vad tråkig jag känner mej!
Jag är så trött... och så har jag laddat upp med massa filmer. Ska i alla fall se en; Transformers.
Har sett den förut men kommer inte alls ihåg den.. var jag full eller??

Är gärna med på spelkväll nån annan kväll dock, alltid kul! :)

Nej, på med lite träningsmusik och ner på golvet nu.. nkv!


Anonym

Jag har så trååååkigt. :P

Ska du se filmen själv? Isf hade jag ju kunnat kommit o sett den me dig. Men du kanske inte vill ha sällskap. :p

Jag kan ju kolla på samma film här annars, några hus ifrån dig. ;-)


Eva

Haha... jag vet, men du verkade ju så trött. O var väl tur att jag inte kom till dig eftersom du tog en sovpaus mitt i filmen. :p



PUBLICERAT: 2009-02-09, 15:15:55 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!