2009-02-14
 18:35:08

Ryck upp mej!

Jaha, fredag den trettonde igår och möte på jobbet...
Vi var 10 stycken där och alla blev varslade. Får veta nån gång i mars hur det blir, om några får jobba kvar eller inte.. Så nu är det väl bara att börja fundera på vad man ska göra.. Börja plugga igen eller söka annat jobb. Inget av det känns speciellt lockande just nu.

Men det är väl bara att rycka upp sej och göra det bästa av situationen. Lätt! Not.




Var på stan en sväng med mamma idag, efter jag varit på sekomöte på jobbet..
Fick ett halsband av henne, ett jättegulligt hjärta.. kan visa sen! :)

Dåligt samvete för jag inte hade hunnit köpa nånting till mamma som jag tänkt att jag skulle.. Har ju bara jobbat som en idiot hela den här veckan och inte hunnit med nånting annat typ. Igårkväll jobbade jag extra med Elin i garderoben på Oscar också. Först Posten 15-22, sen Oscar 22-04,, Yeey, jag är lite trött.

Nu ska jag ta en dusch och sen gå till Maja tror jag. Behöver lite uppmuntran..!
Alla jävla hjärtans dag. Jo tjena..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!