2009-02-06
 11:46:31

Lyhört.

OMG..

Här i huset där jag bor är det vääldigt lyhört. När jag precis köpt den här lägenheten var det flera som sa
"oj har du flyttat in där, där som det är så lyhört?!"
Vafasen.. inte visste jag att det var allmänt känt att det var lyhört här..?! Ingen som informerade mej om det innan!

Men jag har världens bästa grannar så det gööör inget....
Mannen mittemot (min vän lennart!) har sagt flera gånger att jag gärna få ha fester hur ofta jag vill, han tycker bara det är roligt att höra att det är lite livat.. för oftast är det så tyst.
Han som bor under hör man nästan aldrig. Tror inte han är hemma så ofta. Det är en äldre man det också. En gång hade han dock ett utbrott mitt i natten och skrek på Börje Salming i flera timmar....!!

Det bor ett ungt par snett under. Det är nästan bara dem jag brukar höra ibland.. När dom pratar högre än viskning typ.
För några veckor sen gjorde dom slut... (Jag satt i soffan och åt cheezballz och lyssnade spännt, det va dramatiskt :O )Men det är bra nu, dom är tillsammans igen :)
Just nu lyssnar spelar dom den här låten... Jag hör vartenda ooord...




Ovanlig musik för att komma därifrån.. brukar oftast va lite mer hiphop, reggae...

Jaja nog om grannarna. Nu ska jag äta lite kladdkaka till frukost!
Den blev braa. Kunde varit liite mer kladdig kanske. Ska ta ut den ur ugnen tidigare nästa gång... Och så kaaanske den får följa med till jobbet då också... ;P


Eva

Jaaa! De va en bra idé! Ta me till jobbet till veckan. :p



PUBLICERAT: 2009-02-06, 15:25:14 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!