2009-02-07
 15:48:34

Gaah

Shiit va det snöar ute! Såg ut som en snögubbe nyss när jag kom hem från träningen...
Kände att jag var tvungen att träna idag, efter att jag näästan ätit upp en hel kladdkaka själv... Har en bit kvar, typ en fjärdedel av kakan... Funderar på att ge den till mamma och Lasse, så jag "slipper" äta upp den själv. Men det är ju så gött!

Ska åka och handla mat med Lasse snart.. Tänkte köpa lite vindruvor, kiwi eller nån annan god frukt som jag kan mumsa på ikväll, inge chips eller godis! Jag får ångest...

Kvällen blir nog väldigt lugn. Ska sitta hemma med mej själv och kolla film antar jag... KUL.
Men men, det är väl ganska skönt ibland det också.... säger vi... ja!

Kan ju spela lite Nintendo också!! Har fått igång mitt gamla 8 bit nu.. Det är ju köng! Spelade lite igår, ha blivit så dåligt.. När ja va liten var ja ju hur duktig som helst... :)







Anonym

WOW!!!!!! har du supermario??? JAG VILL OCKSÅ SPELA<!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!