2009-12-11
 13:58:20

Update

Jahaaa, jag känner mej tvingad att göra en uppdatering här nu efter två veckors uppehåll.

Det har hänt en massa saker de här senaste veckorna, både roliga och tråkiga..
Har inte haft nån lust/tid/ork alls att blogga om något av det.


Men idag är det ju min FÖDELSEDAAAG! :)
Har varit och tränat (pump.. på med mer vikter på bröst, rygg o armar. tjoho!) och så köpte jag en tååårta på hemvägen.

Mamma, Lasse, faster o farbror och morfar ska komma hit ikväll, så jag måste ju ha nått gott att bjuda på. Plockat fram lussebullarna ur frysen också!



Näe, jag har faktiskt inte tid med det här! Måste duscha, städa, ringa och greja lite angående jobbtider helgen innan jul osv....

Kul inlägg, inte alls onödigt?! ;P Kanske blir en uppdatering ikväll, har nog inget för mig då.... Blir en lugn födelsedag, sparar mig till Brittans fest imorgon! :)

GOOOD JUUUL!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!