2009-12-17
 16:17:32

Ögonkontroll

Mina ögon fick väldigt bra betyg av optikern på Memira! :)
Det hade läkt fint, och jag såg "överkurs" på båda ögonen.. alla små bokstäver på tavlorna. Bättre än på förra kontrollen till och med! Nöjd.

Efter att ha släpat mig till stan före kl.11 så tänkte jag att det var lika bra att ta en sväng när jag ändå var där... Blev en julklapp. Den första! Puh, nu känns det inte liika stressigt längre!
Vet tyyyp vad jag ska köpa mer också... så det hinner nog lösa sej innan julafton.

Ett lunchpass MC blev det också. Jättebra pass. Massa folk och många stationer. Man blir ju mer peppad när man är två och två på varje station, då kan man inte ta det lugnt nånstans. Perfekt!


(Anna-Maria Lacatus)
Borde man satsa på att se ut såhär kanske...?

Nu ska jag fixa lite middag, sen är det snart dags för jobb IGEN. Min lediga dag är förbi.. nu är det bara jobbjobbjobb tills på tisdag!

Jaja. NKV :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!