2009-12-14
 17:47:48

Nyttig?

Tårta till middag blev det nu. Kanske inte världens bästa idé.. men vafan, den måste ju ätas upp :P

Körde bröst och lite rygg idag på ego. Fick lite ont i handlederna (mest i den som jag gjorde illa när jag flög av Gordon i somras..) så jag testade att ha på mig Rogers handledsgrejer...alltså sånna där man spänner runt handlederna för att avlasta dom när man tränar, vet inte vad dom kallas? Kändes mycke bättre på en gång! Gick in på TNC och köpte sånna innan vi åkte hem. Perfeeekt! :D

Lite mer Brittan&Mattias-fest!

  

  

Haha gud va vackert! Eller...? Men kul hade vi!

Jag kanske borde äta nånting annat än tårta nu innan det är dags att gå till jobbet.

Måndag kväll....suck säger jag bara. Det brukar va körigt i vanliga fall. Nu när det är jultrafik dessutom. 
Erik, Rickard och Olle kommer man inte se mycket av nu fram till jul. Dom ska ta hand om de små juljobbarna som börjar idag...

Hasta luego.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!