2009-12-14
 12:35:47

God Juuuul.

Det var den helgen det. Nu är det måndag och jag ska tydligen jobba ikväll... Hade råkat förtränga det. Doh! Det betyder att jag har månadens jobbigaste vecka framför mig, med städfredag och söndag kväll/natt... suck.

Festen hos Brittan i lördags då, som planerats så länge.. Det blev riktigt kul! :) Musiktävlingar, dans och en massa hästprat... Sen blev det aveny.

  
lägger upp några fler bilder sen, hinner inte nuuu...

Var galet bakis igår. Det blev sängläge heeela dan. Råkade somna i soffan några timmar på kvällen också, så sen var det totalt omöjligt att sova på natten. Låg och läste till kl.04.30...

Nej nu ska jag göra mej klar för ett träningspass me Elin. Ska köra lite gym. Hade tänkt gå på spinning och core ikväll, men det var fullbokat.... och dessutom jobbar jag ju....

Bokat lunchspinning på tisdag istället. Och YOGA på onsdag! :)

GOD JUL.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!