2009-12-21
 16:51:23

Sov gott Calle.

Mina ögon läker.. svämmar över.. tårarna verkar inte kunna sluta rinna...Ibland för en stund, sen börjar det om.

Calle finns inte kvar. Han är borta och jag kommer aldrig mer träffa honom. Det är så otroligt orättvist!
Världens underbaraste. Kunde det inte ha hänt någon annan?! Någon gammal som stod på tur...
Det var inte hans tur nu!
Han skulle vara kvar med oss länge.. Han skulle ju bara åka bort över dan.

På fredagkväll var han på jobbet som vanligt. På lördag var vi lediga.
På söndag på jobbet var han inte där, då hade olyckan redan hänt.
Men vi trodde ju alla att han skulle komma tillbaka snart! Jag hade aldrig kunnat föreställa mig att han skulle somna in på riktigt... Gav aldrig upp hoppet om att han skulle vakna!
Det fanns liksom inte med på kartan..
Jag fattar inte...! Kan inte acceptera det. Det finns ett stort tomrum som ingen kommer kunna fylla någonsin.

Den passerade kvällen och natten på jobbet var det tyngsta arbetspasset på alla sätt.
Jag ser och hör honom ju... men han är inte där.


Kan bara hoppas att han visste hur otroligt jävla omtyckt han var!
Sitter och läser på facebook..
Vissa har skrivit väldigt fint och otroligt slående tycker jag..

"Jag kände en person som alltid sa precis vad han tänkte och tyckte, och alltid med glimten i ögat. Någon som inte var rädd för vad folk skulle säga. Med honom på jobbet blev man alltid gladare även när det var trist. Nu är han borta och det finns ingen rättvisa. Vila i frid, det blir tomt utan dig."

"Oerhört stor förlust på alla plan. Outstanding arbetsvilja, knivskarp intelligens och allmänbildning miltals över det postala snittet. Calle H, you are legend och jag kommer sakna dig som fan."

"Tack för alla skratt, alla visdomsord och alla knäppa diskussioner. Vila i frid min vän, du är saknad..."

"Ofattbart, Calle du lämnar ett tomrum efter dig som inte går att fylla. Du var en otrolig arbetskamrat alltid glad och skämtsam. Vila i frid glömmer dig aldrig."

"En av de stora har fallit, en härförare, en titan men ingen göteborgare.
Du var fan bäst Calle, och det är vi som säger det.. God natt, du kommer vara saknad som fan.."


"there´s a lot to be said, to be done today - cause one of us is gonna die young..."

Jag vill inte vara med längre. Det gör ont i hjärtat.
Glömmer aldrig! Du vet. Tack för allt vännen ♥


Eva

Du skriver så fint, tårarna rinner för fullt nu... igen. ;-( Verkar som dom aldrig tar slut.



När jag vaknade idag så trodde jag en kort sekund att allt var som vanligt. Men de var de inte...

Har drömt om Calle flera ggr inatt o på dagen spelas alla minnen upp i hjärnan. Dom kommer helt utan förvarning.



Jag har heller inte accepterat o förstått än. De kommer kännas jobbigt att gå till jobbet idag. Verkligheten sjunker in, sakta men säkert... ;-(



Ses om några timmar! Kram



PUBLICERAT: 2009-12-21, 18:57:33 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!