2009-12-16
 23:45:02

knääääckt

Idag har jag bakat min sista Herman! (Orkar inte spara nå mer smet som ska röras om flera gånger om dan längre....)
Den blev sådär, hade ett ägg för lite. Hmm.. inte perfekt. Men den smakar gott ändå.

Har gjort knäck ikväll också. Såhär, i micron! Gick ju värsta fort och lätt. Jobbigt att hälla upp det i formar bara.. när det börjar stelna och bli seeeegt.... Gah.

Guuh va duktig jag är! Bakat två gånger på en dag.. Jag chockerar mej själv!!

Nu ska jag lägga mej och läsa. Håller på med Dan Brown's Den förlorade symbolen.
Uppföljare till Da Vinci-koden och Änglar och demoner. Spännandeeee!! :D



Imorgon ska jag på synundersökning på memira!
Intressant och se om jag ser lika perfekt nu som jag gjorde dagen efter laserbehandligen eller om det blivit någon förändring...
Känns ju himla bra i alla fall :)

Bueno...

Måste bädda rent med nya sängkläder i sängen nu kom ja på. Den är ju naken för tillfället.... haft tvättstuga idag..

Jag är sjukt trött även. Kommer somna medans jag läser och få boken i ansiktet. Den är tung. Aj.

Gonatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!