2009-12-12
 01:05:28

24 nu då.

Nu fyller jag inte år längre så nu kan ni sluta gratta mej! :) Tack så mycket.
Fått 41 gratulationer på facebook idag.. Jisses, känner jag så många?! Trevligt.
 

Maja och Ullis var här en stund i eftermiddags. Av dem fick en jättefin blombukett och en vas, en prydnadsängel och te som luktar så jäääkla gott! :D (tror jag måste gå och testa en kopp NU, brb....)

Fan...blev inget te! Hittade inte nån sån där tehållare.... vad heter det? Som man har löst te i.. Vart har den tagit vägen?! Som vanligt hittar jag bara massa rivjärn överallt..... Doh.

Men anyway....
Mamma, Lasse, min faster och hennes man var här sen på kvällen. Jag bjöd på tårta och hembakta lussebullar..
Åååh, jag fick ett Nintendo Wii av mamma och Lasse! *glad som en liten unge* Hihiiii!

Har dock inte hunnit koppla in det än. Direkt efter tårtkalaset så bar det nämligen av till bion..
Såg Luftslotten som sprängdes. Den var sådäääär tyckte jag. För seg.
Boken var ju sjukt bra! (alla tre böckerna.) Men det blir inte samma sak i filmerna.... för mycket namn och prat och hit och dit... tror aldrig jag skulle hänga med om jag inte läst böckerna innan faktiskt.

Nu är jag trött. Jättetrött. Sängen ropar..

Funderade ett tag på att boka power yoga imorgon kl.10.00... meeen jag sover nog istället.

Natti natti!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!