2009-12-15
 14:00:00

15e december.

Aj! Jag drog nyss TVÅ vurpor nu när jag gick nerför min gata påväg hem från spinningen...
Första gången lyckades jag landa på knä, i ett snyggt "utfall"... tog mej upp fort som fan och fortsatte gå, försökte se oberörd ut....!!
Hann typ 5 meter, sen flög jag omkull igen och landade inte lika graciöst på rygg. Haha!
Såg ut som en skrattade snögubbe sista biten hem. Tror inte det var nån som såg mej iaf...
Annars bju ja väl på det!

Spinning ja...
Var med Linus på hans favvopass med Birgitta. Usch jag hatar spinning! Birgittas pass är typ jobbigast i världhistorien.. (därför linus tycker det är så bra, galning....) MEN jag är duktig och går på det iaf. Det känns ju väääldigt bra efteråt. Så då är det värt mödan.

Nu under jultrafiken hinner man inte träna på rasterna på jobbet heller! Fan va tråkigt! Annars är det ju alltid träning som gäller på rasten vi har, kl.22-00... Förstår mej inte på dom som bara sitter och gör ingenting på den rasten. Det är ju perfekt att utnyttja som träningtid! :D
Men som sagt, ingen träning på jobbet den här veckan...har kortare rast..mer jobb..mer post..julkort..uffa.

Ska förövrigt jobba varenda dag (kväll/natt) den här veckan utom imorgon onsdag. Till och med på lördag! Då äre extrajobb på posten på kvällen.. Tror det är kl.15.30-22... Sen ska jag jobba på Oscar 23-04. Puh, lång dag.
Efter det har jag söndag och måndag kväll/natt på posten innan jag är leeedig.

Sen är det snart jul!


När fasen ska jag hinna köpa julklappar?!? Aja, det får bli i sista minuten som vanligt. Har ändå inte så många att köpa till. Blir väl typ mamma och Lasse som vanligt.... morfar... kusinerna kanske. Det hinner jag väl fixa :)



Idag är det Pappas födelsedag! Tänker lite extra på honom ♥


Här är pappa och jag för 24 år sen ungefär... :)

Skulle varit och tänt ett ljus på graven, men jag börjar kl.17 idag så jag hinner inte åka ut dit...



Nu ska jag ta en dusch innan jag fryser ihjäl här.

Gooood Juuuuul!


Ullis

Vad söt du var, och vad mycket hår du hade! Själv var jag typ skallig när jag föddes. Och gul, för jag hade gulsot :P


Maja

Sofie var ett litet troll :)



PUBLICERAT: 2009-12-15, 16:48:08 | URL: http://annamajaa.blogspot.com
marita

du är jättesööööt på bilden! en liten hårboll :)


Anonym

http://www.tv4play.se/nyheter/lokala_nyheter/sundsvall?videoId=1.1397844



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!