2009-08-05
 13:21:54

Yaaaay!


Nu har mamma och Lasse kommit hem! Jag har fått lite presenter från Kosta boda. Vinglas och skålar.. Finfint :)

Har nyss varit på ett pass Bodypump.. och nu ska jag ta med mamma ut och åka minibilen en sväng! Har en timme och 40 minuter kvar innan jag måste lämna tillbaka den.. YYYNF!

DET GICK SKITBRA PÅ MINIGOLFEN IGÅR! Skräll! Tror alla blev förvånade, speciellt jag!
Jag ledde hela första halvan typ.. sen gick Lars om mej tyvärr. FAN! Det hade varit otroligt roligt att vinna över honom. Bara för att! :) Men jag är nöjd ändå. Fick 53 slag.. förra gången vare ju närmare 70....



Nu ska vi åka!

Later!


sandradeee

jaa vilken jädra skräll hurredu;) men sjukt duktig var du iaf! gick ju sämre för mig.. hahaha



PUBLICERAT: 2009-08-05, 14:18:15 | URL: http://sandradeee.blogg.se/
L

Hur ska du nånsin kunna vinna mot mig?.. Pas possible


Eva

Sund att du inte vann minigolfen! sitter här i Kirchberg i österrike (tyrolen) som dom pratar om i sällskapsresan. dricker en öl o njuter av semestern. hoppas ruggen är bättre nu! kram



p.s. Nalle: jo, de snöar. de blir puder.

Tanten pa balkongen ovanför: diese alte Federn...

Nalle: De är jävligt mkt att göra nu. d.s.



PUBLICERAT: 2009-08-07, 19:52:20 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!