2009-08-01
 13:02:41

dripp dropp dripp dropp

JÄVLA REGN!!!

Jag och Elin som skulle rida idag! Sen skulle vi sola.. och grilla ikväll! Hmm.. Plan B...? jaha nähä, vi hade ingen annan plan? Fan.

Sitter här och dricker cola och tröstäter ostkrokar istället nu.

Men nej, vi ska åka och handla nån mat nu iaf.

Sen måste jag åka förbi hos mamma en sväng och se om katterna slagit ihjäl varandra i ren hungerfrustration än... Mina stackars gosbollar. Jag vill vara där lite mer, men jag blir så förbannat allergisk!! Jävla skiit.
Första dan gick det riktigt bra... sen vare kört. Det är så jobbigt att bara gå in, ge dem mat och sen dra.. när dom snurrar runt fötterna på en och mjauar och bara vill goooosa... suck. Jag känner mej som en dålig människa då.


 


Jaja...

Åker väl ut till gudmunsbyn sen och väntar på uppehåll så vi kan rida en sväng iaf! Elin får nog göra iordning båda hästarna.. Som min allergi känns nu så är det nog inte så bra att jag är i stallet för länge. Men rida går ju, hihi :)

Latrrr!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!