2009-08-10
 21:26:13

Min kära vän

Ikväll har jag varit hos Verre. Druckit kaffe, lyssnat på fin musik och kollat på hennes stenar och smycken...

  
1. Smycken som Verre gjort.. Färdiga och halvfärdiga..
2. Mamma köpte ett halsband och blev fotograferad.
3. Testade ett fint löv-hårspänne. Synd att det var lite krångligt att sätta fast, skulle aldrig klara det själv :P


  
Men gööh... häääj! haha..
1. Blått halsband..
2. och gulgrönt dårå. Fråga mej inte vad stenarna heter(?!), mitt minne vettu.. Men fina var dom tyckte jag :)
3. Yo y Vero! ♥ (observera Annas fina tavla i bakgrunden också, hii..)




  


Det här halsbandet köpte jag! Obsidian heter den stora stenen.. Den lilla fram och den lilla bak kommer jag inte ihåg namnen på... Visst vare läckert?

Hon är så himla duktig! Gör alla smycken från skratch liksom.. köper inte ens kedjor och låsgrejer, utan sitter och böjer till små små koppartrådar... tålamooood.....ja!

Nej nu ska jag ta och fixa lite kvällsfika. Äggmacka!

Later.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!