2009-08-27
 13:39:49

Jag är en klant!

Åååå vad less jag är nu! Trodde att jag hade satt upp tid i tvättstugan idag kl.12... Så jag slängde ner typ allt i tvättkorgen och kånkade över den till tvättis.. bara för att upptäcka att det var ju den 25e (i tisdags) som jag hade tid. Fanfanfan.
Det är ju alltid fullbokat flera dagar framåt.. Så nu måste jag tvätta i lilla tvättstugan på söndag, om jag ska hinna tvätta innan jag åker.
Hatar lilla tvättstugan! Den har bara en maskin och ett trasigt torkskåp. Kul.

Men jag får väl skylla mig själv.... klanskalle!

Igår var jag i birsta med Maja. Skulle köpa lite smågrejer som behövs till resan.... Myggnät och handsprit (order från läkare på mammas jobb..), underkläder, tandborste, tandkräm, små reseförpackningar av olika grejer osv. Började med underkläderna som inhandlades på Lindex. När jag skulle betala så hade jag ingen plånbok med mej! Den låg hemma i träningsväskan... Klantskalle!!
Maja fick lägga ut pengar åt mig.. Så jag köpte inte resten av grejerna. Får gå till stan och fixa det nu idag istället.

Ska även på Biteline med ett gäng från jobbet idag kl.16.. Sen ska jag jobba 19-06.
På fredag kommer jag inte hinna göra mycket heller, för då har jag städfredag.. 16-22..

På lördag ska jag åka till Boda Borg!! Med Elin, Roger, Jönsson och Annikki. Ska bli spännande! Jag har inte varit där sen jag gick i mellanstadiet tror jag.

På Söndag lär jag väl ska åka och hälsa på morfar... sen måste jag packa klart, för på måndag bär det av till Stockholm!
Träffar Verre där då... hon åker från Oslo till Sthlm på måndagmorgon. Vi kommer nog sova hos Vilma eller Anna... 
På tisdag åker vi till Mexiko!! :D


 Förresten.. Kan ju visa lite bilder från festen i fredags. Jimmys avskedsfest.

  
  
Folk på golvet.. Marita försöker spela gitarr. Gick ju lite bättre när hon vände den åt rätt håll iaf :)

  
Lisa spelar och Lennie gnager.. Maja och William hittade en prutt-lera! yay :D

  
Maja, Calle, Marita, David..

  
På slutet av kvällen (morgonen nån gång) sprang några iväg till macken och köpte 6 liter mjölk. OBOY!! :)

Det var en himla trevlig fest faktiskt. Lärde känna lite nytt folk också, fantastiskt!

Nu har det tagit mer än en timme att göra det här inlägget. Har inte varit speciellt effektiv med mitt bloggande måste jag säga, varken just nu eller verhuvudtaget.. Annat som kommer emellan hela tiden.

Tror jag ska sova en skvätt nu faktiskt. Jag nyser och fryser som fan.. Förkyld!! YNF! Sömn ska väl vara bra så man blir frisk...? *attacksover*

Later!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!