2009-08-21
 18:48:57

Trevligt.

Nu är jag hos mamma och Lasse. Ska äta middag och dricka lite vin... Trevligt!

Sen ska jag ner till Marita och Jerker. Ska hänga med dom bort till Jimmys avskedsfest på Oscarsgatan.
Treeeevligt det med skulle jag tro! :)
Dock känner jag inte så många på festen tror jag.. 3 stycken typ. Men man får väl lära känna.
Tråkigt att vädret suger bara....Jävla regn!! Så otroligt less på det... tappar ju helt festlusten. Men vänta bara, efter ett glas vin är jag nog pepp igen!

Inatt(en som var) hände största skrällen förresten! Jag fick en oväntad daim-leverans! :) Myycket treeevligt!

Imorgon är jag bjuden på grillning i Timrå, hos Henke och Jenny. Får se hur jag ska göra... inte bestämt mig än. Beror lite på hur sliten jag blir efter ikväll (ska dock ta det ganska lugnt med alkoholen).. och så är det ju lite småjobbigt att ta sg till och från timrå...hm..

Jaja, nu ska vi äta!

Trevlig helg!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!