2009-08-04
 15:36:43

Tisdag.

Brlrlrlrll..!

Nu äre snart dags att gå bort till skönsberg och spela minigolf med postisarna. Är hos mamma nu, nära och bra.
Har nyss varit hos Verres föräldrar en sväng och träffat henne! :) Kollade på en massa mexicobilder och testade några fina smycken som Verre gjort. Jättefiiina! Tror jag ska köpa ett halsband...

Ikväll kommer mamma och Lasse hem, så jag slipper åka som en jojo och vara kattsällskap. Rätt skönt..
Tråkigt om fan att jag ska lämna tillbaka min lilla Toyota imorrn. JA VILL INTE! Blir verkligen sugen på att skaffa bil.... Tåls att tänka på..!

Näe nu ska jag gå. Dags för förnedring....(minigolf är inte min starka sida direkt...)
Sen blire mat på Marco Polo! Tjoho!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!