2009-08-31
 10:38:43

Nära nu...



Nu har jag packat klart tror jag.

Jag har säkert med mej för mycket grejer, även fast det är min minsta packning någonsin när jag ska åka utomlands...
Men man får ju tänka på att jag ska släpa omkring på den där ryggsäcken vart vi än ska också..
Shit jag måste kanske packa ur några linnen?!?
Ok, jag är lite lätt nervös nu..

Vill bara sätta mej på tåget till Stockholm så kommer en del av nervositeten genast släppa, så brukar det alltid vara.

Känns liite störigt att vi faktiskt inte ska åka till Mexico förrän imorgon! Jag vill åka NU! Vad ska jag göra i Stockholm?! Det har jag sett förut ju...
Men var ju tvungen att åka idag eftersom flyget går så pass tidigt imorgon (10.25 från Arlanda).
Ska bli kul att träffa Anna Habringer dock. Tror i alla fall att det är hos henne vi ska sova.. hmm..

Ja, imorgon går flyget från Arlanda kl.10.25 som sagt.
Kommer först flyga till Frankfurt, vilket tar ca.2 timmar. Sedan är det lite mindre än två timmar tills planet mot Mexico lyfter därifrån. Den resan kommer ta nästan 12 timmar (11.45)... Sen är vi framme i Mexico kl.19 lokal tid. Jag tror det skiljer typ 6 timmar...? så då är klockan alltså 1 på natten här.

Iiiihihihihiiii!!

Nej nu måste jag ringa till mamma. Packa klart. Yra runt och kolla så jag inte glömt nått. Eventuellt packa ur litegrann...

Vi hörs! Love ♥


sandradeee

TREVLIG RESA! hoppåas ni får det bra:) å kom hem hel;)



PUBLICERAT: 2009-09-01, 22:34:47 | URL: http://sandradeee.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!