2009-08-15
 15:53:06

17 dagar...

I måndags eller tisdags på jobbet (blandar ihop dagarna när man har dom här monsterjobbveckorna..) var det en av tanterna som om tillbaka från sin semester. När vi träffades vid skåpen sa hon att hon hade kollat på simning på tv, och äntligen kommit på varför hon alltid tyckt att jag ser så bekant ut!
Ni som känner mej har förmodligen redan gissat varför?
Ja precis, THERESE AHLSHAMMAR!  Ännu en kommentar om hur lik jag är henne..!! haha.

Igår fick jag en fråga om vad jag gjort i veckan... och jag hade ingen aning?!
Det enda jag kommer ihåg är att jag har jobbat... varit med mamma till birsta en dag... och hos morfar nån dag..


rensat ogräs på mormors grav (titta här moster, mamma ville visa dig vad fina blommorna var..)

Sen då? Träffat Verre ju... var det den här veckan??
Helt sjukt vad förvirrad jag är.

Idag har jag i alla fall varit med Sandra en sväng på stan. Träffade Brittan på apoteket och fick höra lite intressant skvaller.... bögskavller!! i say no more...

Ikväll blire kräftskiva på köpmangatan, hos Jerkan och Marita! Ska bli så naaaajs! Var på systemet och köpte kräftöl förut. Länge sen jag åt kräftor. Tror inte det blev nån gång alls förra året.. Det är ju så gott! :)

Nu ska jag testa att packa lite grejer som jag ska ha med mej till Mexico (BARA 17 DAGAR KVAR!!!) för jag måste kolla hur stor ryggsäck jag behöver ha... Ska ju försöka ta med mej så lite som möjligt. Tror att min ryggsäck eventuellt är onödigt stor... Det är en såndär jätte, som man kan spänna fast liggunderlag och grejer på... aja...

Later!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!