2009-04-05
 16:31:31

VADå?

Idag har varit en riktig slödag.. Trött efter jobbnatten på Oscar.. Dock gick det riktigt bra att jobba, flöt på och blev inget kaos. Jobbade med två av mina favoriter också, Frida och Brittan! :)

Klev upp vid 12 idag.. La mej i soffan med en skål jordnötsringar till frukost och kollade på film. American gangster. Bra skit.

Har nyss ätit upp en liter jordgubbar som jag fick av mamma också. Tack mammsen, det va gott!



Ska borsta tänderna, klä på mej och gå bort till Maja och William nu. Vi ska kolla på Twiligt. Äntligen! :)

Var tvungen att avboka träningen (pump) som jag tänkt gå på idag.. Känner mej lite småförkyld.. och så har jag sjukt ont i ena vaden! VAD har jag gjort?! Vet inte... suck..

Jaja..
Later!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!