2009-04-08
 18:04:42

Wiihooo!

Idag har jag varit hos tandläkarn! Hade inte varit dit på flera år... så det kändes som det var på tiden att göra en undersökning. JAG HADE INGA HÅÅÅL! Yay!  Det har jag aldrig haft... men trodde nästan att jag skulle ha det nu bara för att jag inte kollat på så länge..

Skaffade en sån där försäkring, så man betalar 30kr/månad i 3 år.. (30kr var priset i den bästa prisklassen, som självklart jag hamnade i höhö... kan väl bli dyrare om man har sämre tänder..) och då får man göra allting gratis! Undersökningar, lagningar osv... Perfa!

Åh nu loggade Verre in på msn... Måste prata med henne om Mexxxxicooo..!! :D
Tusen frågor till Verre börjar nuuuu.....



Later!


Eva

Bra gjort att inte ha några hål! :)



PUBLICERAT: 2009-04-09, 13:32:46 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!