2009-04-15
 15:52:47

miércoles

Nyss kommit hem från staaan.. Brr, kallt ute idag! Solen, kom tillbaka!!!

Blev invigning av mina vita converse idag. Tillräckligt torrt på marken nu så dom slipper bli leriga direkt. Men dum som jag är så genade jag genom parken när jag gick hem... och lyckades självklart  få några fina bruna prickar på ena skon!
Men men, snart är dom nog så pass skitiga att man inte bryr sej längre. Brukar vara så med nya vita skor tycker jag...

Åt lunch med Ullis på canton. Hon var sugen på sushi men det var inte jag så värst. Var mer sugen på tant anci, men det var inte hon.. (haha jag var sugen på sallad alltså, inte en tant...ska man kanske tillägga!)
Det blev kinamatbuffé! Jättebra mat!! Flera av mina favvorätter med på buffén.. sushi också :)

Efter maten gick jag en sväng på stan.
Köpte ett par nya träningsbyxor (dom jag köpte för ett tag sen är så jävla genomskinliga!!:P) och en fleecejacka...
Var in till optikern och beställde nya linser. Fick tips om några bra ögondroppar mot pollenallergi så jag köpte sånna. Ska börja med dom NU direkt, hoppas dom hjälper. Nästan problemen med ögonen som är jobbigast... När det blir så jobbigt att man inte kan använda linser osv.


Förstoring av pollen... coolt.

Jäjä, nu ska jag städa! Hann inte göra det igår....

Later!


Eva

De ser nästan ut som frukt!

Dom stora gröna ser typ ut som mögliga apelsiner. :p



PUBLICERAT: 2009-04-16, 06:42:23 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!