2009-04-27
 13:46:21

das helg.

Lördag:
Lite förfest hos Maja å William. Sen blev det Oscars. Blev en tevlig kväll precis som jag trodde :)

   
Skulle ju sitta i solen på balkongen... Men den försvann bakom huset mittemot.. sen blev det mörkt. Men varmt fortfarande dock ;D Helt overkligt varmt för att bara vara april..!


Söndag:
"Smink klass" för mej, Elin och Lina med Katarina från Mary kay. Det var roligt, bra grejer. Beställde  bl.a. en ögonskugga, higglightpuder och en dagcreme... Jag får ögonskuggan gratis eftersom vi hade det hemma hos mej. Najs, var ju inte jättebilliga grejer direkt.....
  

Bjöd på äppelpaj! Mums!

På kvällen blev det tacobuffé på biteline och sedan fortsättning på vårat Sagan om ringen-rejs! Köpte typ 1,5kg godis som vi åt upp också. (var iofs 5 st men ändå...) Och glass! Herregud nu blire bara havregrynsgröt och hårdträning framöver! ;P

Idag:
Tvättstuga..
Märkte nyss att jag bara ska jobba natten, så jag börjar 00. Woho! Tur att jag kollade annars hade jag gått till jobbet 18.45..  Kanske man kan boka nått pass på ego ikväll då...hmm..

Nu måste jag ner och hänga tvätt!

Later!


Eva

Tur på ett sätt att jag valde att inte va med på sminkkursen. Hade säkert blivit frestad att köpa massa saker som jag egentligen inte har råd med. ;-p



PUBLICERAT: 2009-04-27, 14:15:53 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Am

Haha! Det ser ju ut som om jag sitter i luften liksom :)



PUBLICERAT: 2009-04-27, 16:24:39 | URL: http://annamajaa.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!