2009-04-22
 15:29:04

MAAAT!

Japp, klockan är efter 15 och jag har nyss fått i mej frukost!

Hann inte äta nå frukost när jag klev upp förut.... Vaknade först av ett sms kl.11.30.. sen av att min banktant ringde en kvart senare och undrade om jag kunde komma till banken tidigare än vi sagt från början.... Så det var bara att hoppa in i duschen, klä på sej och gå.

Deklarationen är fixad nu. Hon hade fyllt i det som behövdes, så nu ska jag väl bara skicka in den. Va lätt det går när man slipper göra det själv ;)

Åååh, det är så härligt väder idag! Skönt att jag vaknade tidigt faktiskt. Gick en sväng på stan efter jag varit på banken. Hämtade ut nya linser (det sveeeed i plånboken.. ouch) och kollade runt lite. INGA KLÄDER KÖPTA!  Duktigt va?! ;P Självplågeri att kolla i affärer när man inte ska köpa nått, men jag kunde inte låta bli.

Var upp på ica bergsgatan innan jag gick hem. Köpte ÄGG! Så jag kan testa min nya äggskärare..höhö...

Tänkte köpa en chokladbit för jag höll på att svälta ihjäl.... men hyllorna där snickersen å allt sånt ska ligga var tomma?!?! Blev less och köpte en ramlösa istället... suck....

Ikväll ska jag äta på biteline med ett gäng från jobbet! Jag längtaaaar... åååh, va goooot! Ska äta pizza den här gången :)

Efter maten ska jag å Elin hem till Frida och kolla på Sagan om ringen. Tänkte se alla filmerna men det hinner/orkar vi kanske inte på en kväll... får se. ska bli trevligt iaf!




Sommar sommar sommar...

Lyssnar på Winnerbäck, och det gör min granne också hörde jag nu när jag pausade musiken... :D

Later!


Eva

Du kanske inte har nån koll på de, men hur lång tid tog de ingreppet o hur snabbt efter kunde hon använda handen? :) Vet du om de gjorde ont?



Nej, de är ju ingen stor operation, men förhoppningsvis slipper jag göra den, vi får se. :)

Man blir ju sjukskriven några veckor efter, inte så kul.



PUBLICERAT: 2009-04-22, 23:49:48 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/
sändra

ja tyckte den var fiiiiin:)



PUBLICERAT: 2009-04-24, 17:05:25 | URL: http://sandradeee.blogg.se/
sändra

ja tyckte den var fiiiiin:)



PUBLICERAT: 2009-04-24, 17:05:50 | URL: http://sandradeee.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!