2009-04-20
 23:29:58

Tjubba!

Nu har man kommit hem från jobbet för ett tag sen då. Hade bara kvällen, skönt det.. Nu har jag ju vänt på dygnet så det lär ju bli lite tungt att jobba natt igen.. Ska försöka va vaken lite längre nu ikväll... Får se hur det går...

Jag var på lunchspinning idag igen! Lyckades ta mej i kragen och gå dit själv, utan Elin som draghjälp.. Det gick riktigt bra. Hon som hade det här passet körde ganska hårt, så det var jobbigare än sist. Men nu visste man ju vad som väntade så det kändes ändå lättare på nå sätt...

Åååh, såg ju Australia igår! Den var helt underbar tyckte jag...Hade allt liksom.
Ganska lång film (2,39), men det var ju spännande hela tiden! Måste se den igen tror ja :)



Nu ska jag fortsätta kolla på Sex and the city.. å äta en kiwi!

Later..



Eva

Den filen vill jag oxå se! :)



PUBLICERAT: 2009-04-21, 12:29:51 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!