2009-04-21
 12:50:15

näsjävel!

GAAAHaaah!! Jag får nå fel på min näsa..! Den är galen!
Det hela började igårkväll när jag satt och kodade på jobbet. Helt plötsligt kändes det som nånting flög in i näsan och det började kliiiiia och jag började toknysa! Det har inte gått över än.... Kommer kli-och-nys-attacker då och då.. Jävligt irriterande! Jag blir helt slut i huvet och yr av allt nysande.... Jag nyser ju inte vara en gång, utan minst 4-5 i rad.. Puh.

Märkte att jag glömt att ta en allergitablett igår.. Kanske därför... Men nu har jag tagit en tablett så det får gärna gå över snaaart..!!

Sitter och tänker på att jag borde ringa till banken. Men jag skjuter upp det hela tiden för det känns så jobbigt... (skitbra jag vet.)
Jag måste prata med min "rådgivningstant" Carina..(Haha, jag måste ringa Carina, får inte glömma det..!) Sist jag var in där och fixade med fonder så har jag för mej att hon sa att jag kunde komma in och få hjälp att deklarera.... Men jag får inte tag på henne! Satt i telefonkö jättelänge igår, utan att komma fram! suck...

Jaaajaaa, ska väl göra ett nyss försök nurå.

Jag lär ju få en nysattack i telefon också.



later!


Ullis

Förstår att nysningarna är jobbiga, men det måste låta jätteroligt för dina nysningar låter ju så pipiga och mesiga :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!