2009-04-12
 19:04:00

Oscarhelg

Fortfarande helg... Goood JUL!

I fredags blev det som sagt lite förfest här. Det var riktigt trevligt!
Sek överraskade mej ordentligt,.. För det första med att komma överhuvudtaget (han är bra på att banga och ha dåliga ursäkter), och dessutom kom han först av alla... Lite efter kl.18... Jag hade nyss klivit ut ur duschen och precis hunnit klä på mej.. Hehe. Men det gjorde inget, så kul att han kom! :)

Anna med också. Så nu har hon överlevt sin första postfest. Tror hon tyckte om dom små postisarna! Catrin var hemma, så hon va självklart med. Mira med magen kom också. Rickard och hans kusin (som börjar kännas som en del av posten nästan.. iaf en del av våra fester), och till å med Linus och ROGER kom..!! Vad som hände med Jönsson har jag ingen aning om. Få höra imorrn... Sen så vare dom vanliga hehe... Sandra, Elin, Eva å jag.. Glömt nån?

  
  
  
  

Vi hamnade på Oscar sen och dansade så svetten rann.. Fy fan va varmt det var! Men kuul :)

Var även på Oscar nästa kväll... Igår alltså. Fast jobbade i garderoben då. Jag, Elin och Linda. Det var galet mycke folk. Garderoben blev typ full! Vi fick hänga längst upp och hela vägen längst bak... jobbigt för man måste stå på en stege eller klättra på inredningen för att nå upp dit.

Halva posten var där, och massa andra folk man känner.. Tror jag aldrig har träffat så många kändisar på ett och samma ställe samma kväll nån gång förut. Synd att man stod på fel sida garderobsdisken bara... Hade ju varit kul att komma ut å umgås. MEN jag fick ju betalt iaf :)

Nu ska jag äta middag. Gröt blir det. Har inte fått i mej nått annat än en proteindrink än efter träningen... Råkade fastna här..

Undra om man har nån bra film att se ikväll....

Later!


Eva

Du lyckades räkna upp alla utom Rickard. :p Men han är ju med på bild iaf :)



PUBLICERAT: 2009-04-12, 22:32:58 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!