2009-04-16
 10:48:25

Spinnande.

Gah.. Idag ska jag på spinning! Det blir andra gången någonsin som jag testar ett spinningpass på ego. Sist var i somras... och jag höll på å döööö...! Det var så sjukt jobbigt.
Men den gången fick jag astma, det hade varit ett pass alldeles innan så det fanns typ ingen luft i rummet, och det var Birgitta som hade passet (hon är värst har jag hört)..

Så det kanske inte blir lika farligt den här gången. Jag har tagit astmamedicinen som man ska, och det är en Susanne som är ledare.. Tvingar med mej Elin också, så känns det lite bätte. Vafan, kan hon så kan jag! ;P

Gjorde ännu ett försök att kliva upp tidigt idag. Hade ställt klockan på 9.00 ..meeen snoozade till 9.30. Men det var ändå duktigt för att vara jag! Ta sej upp före 10 liksom.. Jag är så otroligt morgontrött så det finns ju inte! Ändå somnade jag inte senare än 01.30 inatt.. så det blev ju 8 timmar. Jag kan lätt sova 10...

Imorgon har jag tvättstuga 07-12... så då MÅSTE jag kliva upp senast 9 iaf. ZzzzZZzz....

Lite less jag blev när jag vickade på persiennerna och såg att det SNÖAR ute..! Jävlaskitväder!
Tur att Elin kunde ta bilen så vi slipper gå...
Ska ta och göra mej klar för spinningen nu. Håll tummarna för att jag ska klara det! Hehe.. jag är fan lite nervös...

Later!


Eva

Jag blev så glad när jag vaknade o märkte att de inte finns några spår kvar av snön som kom. :)



PUBLICERAT: 2009-04-16, 14:09:04 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!