2009-04-18
 11:41:06

Solen skiner köp gardiner... månen ler köp fler!

Idag klev jag upp före 10 igen! Jag är så duktig!!!
Så nu är jag klaar... känns bra att slippa stressa som en tok för att folk inte ska behöva vänta på mej för en gångs skull..

Ska åka med Elin och Jenny till härnösand idag! Hehe.. Vi ska gå på Dollarstore å kolla lite :)
Sen blir det nog kanske en sväng hem till Henke och Jenny i timrå.. Tyckte jag hörde nått om att grilla....mmm.. låter lockande!

Vet inte riktigt vad som händer ikväll. Den som lever får se.. Nånting med Elin iaf. Kan nog bli lugnt. Känner för det just nu iaf. Så slipper man vara bakis imorrn och kan gå på bodypump istället...!

Nu ska jag sätta mej i solen på balkongen och läsa boken som jag lånat av Frida! Den är helt sjuk...



Handlar om Aileen Wuornos som avrättades 2002 som USA:s första kvinnliga seriemördare... Prostituerad sen hon var 12 år...
Himla misärliv alltså..! Hua... Men spännande bok!

Ut i solen nu!
Later!


sändra

haha, vilken käck rubrik:P



PUBLICERAT: 2009-04-18, 17:10:43 | URL: http://sandradeee.blogg.se/
Lina

Har inte läst boken men sett filmen. Var helt tagen efteråt. Svårt att ta den för sann...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!