2009-04-13
 11:49:00

snyft...

Å här sitter jag och äter gröt och GRÅTER!

Fast inte på riktigt... Men det rinner ur mina ögon!! Jävla pollenallergiiiii!!! Tur att jag var in till stan igår och köpte ny medicin mot det. Inte för att den verkar hjälpa speciellt mycket?!?!

Hade tänkt att jag skulle ta en sån där spruta i år, som liksom håller i sej hela året, så att man inte behöver känna av allergin nånting. Elin berättade att hennes pappa och Tommie tagit sånna, och det har varit så bra... MEN när jag ringde till vårdcentralen och frågade om det för nån vecka sen så fick jag veta att dom slutat ge sånna sprutor för de orsakar benskörhet eller vad det var... DOH!

Men jag tror jag ska ringa dit igen... Dom sa nånting om några tabletter man kunde få istället för den där sprutan. Men jag kanske ska ge det receptfria på apoteket en chans först.... en vecka! Sen orkar jag inte med snoret och tårarna nå mer!

Nu ska jag duscha, sen tror jag det blir en prommis med Elin.

Ikväll ska jag hjälpa mamma och Lasse att äta upp påskmaten som fortfarande är kvar... och sen blir det jobb 18.30-06..

SEN ÄR JAG LEDIG EN VECKA! Tjoho! Undra vad jag ska göra på "semestern" då....?
Nån som vill leka?! :)


sändra

äta tacobuffe?? ;P jag är ju fan ledig jag med.. tog fel igen på schemat.. jobbar tis tors med er till veckan:) woooohooo!!!



PUBLICERAT: 2009-04-14, 12:08:43 | URL: http://sandradeee.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!