2009-04-29
 10:58:41

Onsdag.

Guu vad jag har sovit länge nu! Var helt förstörd igårkväll, somnade före kl.00. Vaknade tidigt imorse av fågelorkestern utanför fönstret.. somnade om och vaknade av att larmet ringde kl.10.. Aah, sköönt.

Idag ska jag på lunchpump kl.12.

33.3 grader i solen på mitt köksfönter nu :)

Maja hade skrivit en kommentar med den här länken i förra inlägget...
Handlar om att smittskyddsinstitutet avråder alla från att göra onödiga resor till Mexico pga risken att drabbas av svininfluensa.

Fan.

Vad ska jag göra med min semester nu i september då, OM det inte blir nån mexicoresa...?? Nån som vill åka utomlands med mej? 

Aja det löser sej hoppas jag..

Igår var John här en sväng. Han berättade att en av hans mostrar och två kusiner hade åkt upp till Jaffna i norra Sri lanka (där kriget är som värst) för att hälsa på en släkting. De trodde att det var lugnt eftersom det var "eldupphör".. (smart...) Meeeen nu är dom fast där som gisslan tillsammans med alla andra tusentals civila.
Mostern hade pratat i telefon med familjen hemma i Colombo och berättat att de bor mitt i en flod, för de trodde inte att man skulle bomba där..
SHIT va hemskt..  att sånt här händer nån man känner! Helt jävla overkligt.... :S

Ingenting man kan göra för att hjälpa till heller liksom. Frustrerande!

Nu ska jag fixa till mitt nyklippta hår (det blev braaa) innan det är dags att gå till Ego.

Later!


Eva

Va hemskt att dom är fast där! Hoppas de löser sig.



Åh, tråkigt med Mexico-resan. När hade du tänkt boka? De kanske hinner bli bättring där också, hoppas de iaf!



PUBLICERAT: 2009-04-29, 12:28:02 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Anonym

Därmed vann larsifer!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!