2009-04-04
 02:13:34

Natti natti!

Blev två filmer ikväll.. Först 10 000 B.C...förhistoriskt äventyr med mammutar, sabeltandade tigrar och folk som blir tagna av läskiga slavhandlare... och sen Babylon A.D... sci-fi-action-äventyr i ett framtidsscenario med Vin Diesel. Mycket bra båda filmerna tycker jag. 10 000 BC hade jag dock redan sett kom jag på efter en stund..

Jordnötsringarna får 5 stjärnor också! :)

Har tänkt gå och lägga mej ett tag nu, men råkade fastna här... zzz.. Men äh, nu ska jag sova!

Sweet dreams..


den där jävla wikman

det känns som om du stal min idé om jordnötsringar.. Det är inte okej..


sändra

dreggel... va karln e snygg!



PUBLICERAT: 2009-04-04, 13:55:39 | URL: http://sandradeee.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!