2009-04-03
 15:32:58

Massa mat!

Idag har jag varit på Tant Ankis och ätit lunch med Ullis, Anna och Maja. Mucho trevligt. Hann med en sväng på stan också, innan jag var tvungen att gå hem och hänga tvätten...

Jag känner mej fortfarande mätt sen tacobuffén igår, (men fick i mej en kycklingsallad nu till lunch iaf..) var länge sen jag svullade i mej så mycket mat! Åt till och med glass till efterrätt också! MmmMmm!
Men det var ju ingenting om man jämför med Calle.. Han fick i sej en hel El fuego.. storlek Large!! Typ familjepizza ju! Aldrig sett nå värre haha.. Var lite rädd ett tag, att han skulle dö eller nått. Lars hetsade honom så han va tvungen att äta upp sista biten också.. Men han överlevde. Respekt! ;P

Ikväll blir det bara till att slappa i soffan... Tänkte se Twilight! Anna började nästan dreggla lite när hon pratade om killen i filmen idag, så den måste ju ses! hehe ;)



Om en timme ska jag vara på ego och köra pump.. Borde kanske hämta upp tvätten och packa träningsväskan nu. Yees.

Later!



 


Eva

Charlie gjorde de extremt bra som lyckades få i sig nästan hela pizzan! Jag fattar inte vart han lyckades få plats me den nånstans. :p



PUBLICERAT: 2009-04-03, 19:35:38 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!