2009-04-09
 16:01:12

Gråttgråttgråttgråttgrått...

Vad är det som har hänt med vädret?!?!!
*upprörd*
 Känns som man bor i Ryssland eller nått... Grått, kallt och äckligt.

Varför förknippar man (jag iaf..) sånt här väder med Ryssland förresten? Är det alltid dimmigt och otrevligt där eller? Det har ju aldrig hänt att man en solig sommardag tänker "Åh, det känns som jag bor i Ryssland!".... Men det måste väl vara fint väder ibland där också? Eller? Ge mej ett svaaar...
I alla filmer man ser från Ryssland ser ju allt bara grått och miserabelt ut iaf.... kul land.

Jaha. Idag har jag städat lite. Blir visst fest här imorrn. (så egentligen är det ju helt onödigt att städa nu.... kommer ändå för göra om det efter festen..) Från början var det tänkt att bara Anna, Marita och jag skulle ha en liten förfest här.. Men sen blandades några få postisar in... och sedan några till, och vips så blev det en postfest! Typ. Men det blir ju skitkul det! :D

Nu ska jag klippa luggen!

Sen ska jag hem till mamma och äta middag innan jobbet..

Hejjpa!


Lakrillo Pobo

Att du får det intrycket beror på att folk generaliserar, har förutfattade meningar och fördomar. Att det alltid skulle vara mulet och trist i Ryssland är lika sant som att folk aldrig ler där.



Faktum är att om man jämför Moskva med tex Stockholm så är det något varmare i Moskva. Antal soltimmar är hyfsat jämnt, Stockholm något vassare men med liten marginal.


Lakrillo Pobo

Glömde påpeka att i jämförelse med Sundsvall så är Moskva både varmare och soligare :)


sändra

hahahah! hosthost va:P



PUBLICERAT: 2009-04-09, 17:40:24 | URL: http://sandradeee.blogg.se/
Eva

Ryssland? Hahaha! Jag tycker de känns som England. :p

Men nu skiner solen!!! :)



Ses ikväll!



PUBLICERAT: 2009-04-10, 11:50:21 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!