2009-04-03
 21:12:39

Fredagkväll

Var hem till mamma och åt middag efter träningen. Vi köpte mat på Canton, det var jättegott! (en av Evas favoritställen om jag inte minns fel..?) Har en matlåda i kylen nu.. Blev så mycket över. Perfeeekt :)

Lasse hade precis klivit upp ur badkaret när vi kom hem. Hehe.. Hans favoritplats! Badkaret alltså.. Mamma brukar få små utbrott ibland för han ligger där jämt, istället för att börja med maten när han kommer hem från jobbet osv.. Han tycker om att bada VARMT, därav kräftfärgen i ansiktet....:)

 

Blir inge Twilight ikväll, som jag ville se. Men mamma och Lasse hade ju en massa intressanta filmer hemma märkte jag. Så jag lånade ett gäng... typ 10 stycken.. Får se vad det blir.
Ska ta en dusch nu, sen lägga mej till rätta i soffan med en skål jordnötsringar... aah..

Trevlig helg!







Eva

Ja, de stämmer bra. De är ett av mina favoritställen! :) Mysigt, god mat o trevlig personal. :)



PUBLICERAT: 2009-04-04, 13:03:52 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!