2009-04-25
 17:07:27

Fågelskräck

Har tappat lusten att blogga känner jag, jag är i en svacka skulle man kunna säga.. :P Det är våååår och man ska vara ute i solen istället! Njuuuut :)

Var på stan igår med Sandra och Maja. Satte oss på en bänk och åt årets första mjukglass... tills vi blev ivägjagade av otroligt närgångna måsar! Det låg en brödbit under våran bänk så måsjävlarna blev som galna och började cirkulera runt oss, närmare och närmare.. haha, läskigt.



Maja är lite rädd för fåglar... och det blev ju inte bättre av att en duva flög in i hennes ansikte för nå år sen. Hahaha... ååh, skadeglädje, den enda sanna glädjen, eller hur var det...? Nä nu ska jag vara snäll. hihi..

Nej men om jag skulle ta itu med mitt lilla diskberg i köket snart.... Sen ska jag duscha, fixa å dona lite.. packa ner mina öl som senare ska avnjutas på Majas balkong. Tror det här kan bli en trevlig kväll! :)

Imorrn måste jag vara pigg! Kl.12.30 ska Katarina, som visade oss hudvårdsprodukter från Mary kay för ett tag sen, ha en likadan grej fast med smink. Hemma hos mig den här gången. 

Å imorrnkväll ska jag, Elin, Frida och Kicki äta biteline och se klart Sagan om ringen-filmerna.... (sist orkade vi bara se 1a och halva 2a..)

Naaaajs. Nu ska jag röra på mej!

PÖSS!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!