2009-04-16
 17:19:28

Done and done.

Ja klarade det!!! :D
Spinningpasset alltså.. Det var ju lätt som en plätt! Hehe..eller...nä nu ljög jag. Det var jobbigt, svetten rann i floder! Inte så att man inte klarade det, men lagomt tungt. Så, nu känns det som jag har övervunnit min lilla spinningfobi och kan börja gå på det också! Wohoo..!


en av spinninglåtarna... pepp pepp!

Nu ska jag hem till mamma och äta middag!
Bjöd in mej själv. Har varit bra på det på sista tiden känner jag.... Bra att kunna komma dit och äta när man försöker spara pengar, hehehee.... Jag tror dom bara blir glada att jag kommer så jag tänker inte ha nå dåligt samvete ;)

Ikväll ska jag hänga men Säändra! Najs!

Nej nu ska jag börja röra mej mot Haga..

Later!


sändra

skaru häng men:P hahaha! är hemma nu iaf jag! så hör av dig när du är hemma så kan vi baka en moffins;) haha



PUBLICERAT: 2009-04-16, 19:07:11 | URL: http://sandradeee.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!