2009-04-17
 09:36:16

Buenos días

Go morgon! Skulle man kunna säga nu.,.
JAG ÄR VAKEN! Helt otroligt :P Vaknade först kl.08.00 av mej själv..!! Skräll. Somnade dock om och vaknade av väckarklockan kvart i 9...
Varit ner i tvättstugan.
Nu sitter jag och äter frukost. Tropicanajuice och bröd som ser ut som skosulor.... Nått linfrögrejs. Gott med mjukost på faktiskt. Väldans mättande också...

Igår bakade jag och Andersson muffins! Gjorde efter ett recept som jag fått av Maja.. Kokosmuffins. Dom blev stooora och gooda. Orkade äta en, sen var man proppmätt. Kollade på en Wallanderfilm också. Trevligt.

Undra vad man ska hitta på idag då...(börjar bli jobbigt att va ledig och fylla dagarna hehe..) Kanske ska ta en promenad i det fina vädret! Men vänta tills nån fler vaknar så kanske man kan få sällskap :) Sen blire nog en sväng på ego också.

Ikväll ska jag se film och äta glass med Ullis och Anna!

Yay, nu kommer solen snart till min balkong! En liiten bit kvar bara... så kan man sitta där och läsa sen...

Later!


Eva

Jag vill oxå ha balkong! :p



PUBLICERAT: 2009-04-17, 13:13:59 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Eva

Råkade skicka innan jag var klar. :p

Fast de enda jag hade att tillägga var att jag måste flytta. ;-)



PUBLICERAT: 2009-04-17, 13:14:53 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Ulrika

Soligt är det, men blåser ju typ storm..sviiinkallt! :O Ses ikväll!


Madde

hehe tackar, ja det vart jättebra och alla säger som du att jag passar bättre som brunett så jag får väl tro på det då :P



PUBLICERAT: 2009-04-17, 13:46:50 | URL: http://maddoxx.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!