2009-04-07
 15:49:37

Bralars.

Läste precis en artikel om en man som fick sin penis avbiten av en tvättbjörn, när han försökte våldta den!!
HAHA, fy fan va rätt åt honom! *duktig tvättbjörn* Läs om det hääär.... http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article2172612.ece

Idag har jag varit på promenad med Elin och Roy (Brittans hund), en sväng upp längs elljusspåret nedanför södraberget. Trevligt. Fast det hade varit trevligare om solen ville titta fram! Jäkla tråkiga väder..

Nyss kommit hem från birsta nu. Varit och handlat mat på Ica maxi, hade tur å fick följa med herr Saab dit! Det var verkligen kris innan.. Hade INGENTING hemma, inte ens en sketen hårdmacka eller nått..! Men nu har jag massa gött :)

Nää... ska väl ta och packa träningsväskan och fixa lite middag nu. Snart dags att gå till jobbet!
Tisdag idag = möte kl.17... sen jobb till kl.06... yay!

MEN sen är det bara torsdagkväll kvar innan vi får heeelg! Å nästa vecka jobbar jag bara måndag kvällnatt innan jag får helg igen, tihii! ( Thomas och Lina jobbar min onsdag.)


Eva

Fy fan va rätt åt honom! :) Hoppas de gjorde riktigt ont. :p

Är man en idiot så får man skylla sig själv.



PUBLICERAT: 2009-04-08, 06:43:58 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/
den där jävla wikman

Calle bet av min penis.. Å då hade jag inte ens försökt våldta honom...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!